Sklep stacjonarny
ELCAR PARTS
82-300 Elbląg
ul. Lotnicza 1
(obok serwisu opon Harnaś)
tel. 693-457-017
tel. 722-197-134
E-mail: biuro@elcarparts.pl
GG: 7738301

ELCAR PARTS - CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW AMERYKAŃSKICH
Zajmujemy się sprzedażą części samochodowych dla klientów indywidualnych, sklepów i warsztatów samochodowych. Znajomość rynku w segmencie samochodów amerykańskich pozwoliło na stworzyć profesjonalną ofertę, zawierającą bogaty asortyment części zamiennych, oryginalnych oraz zamienników sprawdzonych producentów, o doskonałej jakości, do większości modeli aut z USA. Prowadzimy sprzedaż wysyłkową na teren całej Polski. Oferujemy dostarczenie zamówionych części pod wskazany adres. Deklarujemy wszelką pomoc w doborze części do danego samochodu. Doświadczeni handlowcy doradzą i pomogą wybrać właściwą część zamienną jak również udzielą informacji dotyczącej producenta. Zajmujemy się również importem części nietypowych, na zamówienie.
Nasze zalety:
- WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
- GWARANCJA PRODUCENTA 12 MIESIĘCY*
- POMOC W DOBORZE CZĘŚCI
Zakupy:
Po zakupach w naszym sklepie prosimy o wypełnienie formularza dostawy. Zmianę adresu wysyłki lub chęć otrzymania faktury VAT, należy zaznaczyć oraz wpisać w odpowiednie pola formularza, lub zgłosić do godziny po licytacji w mailu potwierdzającym zakup. Tylko tego rodzaju wiadomość pozwoli nam jak najszybciej wysłać do Państwa zakupiony przedmiot.
Wszystkie informacje o kosztach wysyłki oraz dane do wpłaty znajdziesz w formularzu. Pamiętaj, że kupując więcej niż 1 szt. na aukcji wzrasta koszt wysyłki, skontaktuj się z nami, podamy jaka to będzie kwota.
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierski Siódemka i DPD oraz Poczty Polskiej od poniedziałku do piątku (w weekend wysyłka jest niemożliwa)
W przypadku, gdy towar jest już niedostępny niezwłocznie informujemy o tym kupującego.
Reklamacje:
W przypadku części wadliwych lub uszkodzonych fabrycznie, gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
*CZĘŚCI ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE (MODUŁY, CEWKI ZAPŁONOWE, CZUJNIKI ITP. PODLEGAJĄ GWARANCJI TYLKO W PRZYPADKU MONTAŻU W AUTORYZOWANYCH ZAKŁADACH ELEKTROMECHANICZNYCH LUB ASO POTWIERDZONE FAKTURĄ LUB PARAGONEM ZA USŁUGĘ MONTAŻU WRAZ Z ZAZNACZONYM NUMEREM REJESTRACYJNYM ORAZ VIN AUTA.
MUSZĄ BYĆ DOSTARCZONE WRAZ Z WYDRUKIEM Z DIAGNOSTYKI KOMPUTEROWEJ Z W/W ZAKŁADÓW ORAZ KSEROKOPIĄ DOWODU REJESTRACYJNEGO AUTA.
W AUTACH Z INSTALACJĄ GAZOWĄ, REKLAMACJE NA TE ELEMENTY NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu (paragon, faktura VAT)
W przypadku niezgodności zawartości przesyłki z zamówionym towarem lub ubytków w przesyłce, klient musi zgłosić ten fakt w ciągu 3 dni roboczych od daty odebrania paczki (w przypadku utraty zawartości częściowej bądź całkowitej niezbędne jest spisanie stosowanego protokołu przez kuriera dostarczającego przesyłkę). Po tym czasie reklamacja z tego tytułu nie będzie uwzględniana
Razem z przedmiotem w paczce musi znajdować się list wyjaśniający sytuację, powód zwrotu lub reklamacji oraz dane Kupującego
W razie reklamacji uszkodzonej przesyłki niezbędny jest protokół szkody sporządzony przez kuriera lub w urzędzie pocztowym, w innym przypadku reklamacja nie zostanie uwzględniona
Przesyłkę kurierską należy sprawdzić w obecności kuriera!!!
W przypadku przesyłki „za pobraniem",sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu należności, w przypadku uszkodzenia lub utraty zawartości kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego, tym samym późniejsza reklamacja jest niemożliwa.